Over dit jaarverslag

De vereniging Ons Middelbaar Onderwijs publiceert haar jaarverslagen online. Dit online verslag over 2012 stelt u als lezer in staat om snel en gericht, met een paar klikken, de informatie te vinden die u het meest interessant vindt. U kunt van deze informatie een eigen verslag op maat maken. Bovendien krijgt u met dit online verslag over 2012 een goed beeld van de scholen van Ons Middelbaar Onderwijs. U kunt natuurlijk ook het volledige jaarverslag downloaden.

Hoe werkt dit verslag?

Het jaarverslag 2012 is opgedeeld in losse artikelen. Aan alle artikelen zijn thema’s gekoppeld. U kunt op drie manieren zoeken:

Thema’s
Links in het beeldscherm vindt u de thema’s. Door op een of meer thema’s te klikken en uw zoekresultaten te verfijnen door verder te klikken, komt u precies uit bij de informatie die u interessant of belangrijk vindt. Als u een zoekwoord ingeeft, verschijnen in de middenkolom de titels van alle artikelen die op dit woord betrekking hebben. Met het trefwoordenmenu kunt u de resultaten dan weer verder verfijnen. Wilt u een heel nieuwe zoekopdracht maken, ga dan naar HOME of klik op 'Verwijder uw selecties'. U begint dan weer met een nieuw klikpad.

Inhoudsopgave

Door op de inhoudsopgave te klikken krijgt u alle thema’s te zien in de volgorde zoals ze in de printversie van het jaarverslag staan. U kunt ook de PDF van het jaarverslag downloaden.

Zoekfunctie
U kunt ook de zoekfunctie gebruiken om informatie te vinden. Tik het onderwerp waarnaar u op zoek bent in bij de zoekbalk rechts bovenin de site (‘zoek in het jaarverslag’).